سرور های HPE

پنج شنبه 7 تیر 1403 139 بازدید کننده  

سرور HPE

شرکت Hewlett Packard Enterprise یکی از تولید کنندگان معروف سرور های قدرتمند و پیشرفته شبکه می باشد. سرور های HPE توانسته اند نیازهای مختلف کاربران را در زمینه های مختلف برآورده کند. این سرور ها با دارا بودن ویژگی های متعدد امنیتی و مدیریتی گزینه ای مناسب برای کسب و کارهای کوچک تا بزرگ هستند. در ادامه به بررسی چند مدل محبوب از سرور های HPE می پردازیم:

سرور HPE ProLiant DL380 Gen10

این سرور از پردازنده های Intel Xeon Scalable پشتیبانی می کند که امکان پردازش چند هسته ای با عملکرد بالا را برای شما فراهم می کند.

پشتیبانی از حافظه حداکثر 3 ترابایت DDR4 برای شما امکان کارهای سنگین با حافظه بالا را فراهم می کند. در کنار آن پشتیبانی از تکنولوژی RAID و NVMe کارایی و امنیت داده ها را افزایش می دهد.

خرید سرور HP DL380 G10

 

سرور HPE ProLiant ML350 Gen10

پشتیبانی از Intel Xeon Scalable با حافظه قابل ارتقا تا 768 گیگابیت در کنار پشتیبانی از درایو های SAS و SATA با امکانات RAID برای افزایش کارایی و امنیت داده ها.

امکانات پیشرفته مدیریتی با HPE iLO در کنار طراحی مقاوم و بهینه برای محیط های مختلف و قابلیت نصب در رک استفاده از این سرور را برای کاربران راحت کرده.

سرور HPE ML350 G10مناسب برای دفاتر و کسب و کارهایی اند که نیاز به سرور قدرتمند دارند. برای مثال اجرای بارهای سنگین مجازی سازی، پردازش داده های بزرگ و تحلیل داده ها.

خرید سرور HPE ProLiant ML350 Gen10

 

سرور HPE ProLiant DL360 Gen10

پشتیبانی از حافظه حداکثر تا 1.5 ترابایت DDR4 با پشتیبانی از درایو های SAS,NVMe و SATA در کنار طراحی فشرده برای بهینه سازی فضای رک این سرور را مناسب مراکز داده و کسب و کارهای بزرگ می کند.

سرور HPE ProLiant MicroServer Gen10

پشتیبانی از پردازنده های AMD Opteron یا Intel Pentium با توان مصرفی بهینه. حافظه تا حداکثر 32 گیگابیت با پشتیبانی از درایو های SATA .

از اتصالات دستگاه می توان به پورت های USB و اترنت اشاره کرد.

این سرور قیمتی مقرون به صرفه دارد و طراحی بهینه و کوچک و کم صدای آن این سرور را مناسب کسب و کارهای کوچک با فضای محدود می کند.

قیمت سرور های HPE

قیمت سرورها بسته به مدل، مشخصات فنی و ... متفاوت می باشد. عواملی که در قیمت نهایی سرورهای فیزیکی تاثیر دارند شامل پردازنده سرور، حافظه، ذخیره سازی و امکانات مدیریتی بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به بخش خرید سرور بروید.

در آخر

سرور های HPE با ویژگی های قدرتمند مدیریتی و قابلیت های پیشرفته انتخابی مناسب به عنوان یک سرور فیزیکی در انواع شبکه های مختلف می باشد. مدل های متنوع این سرور باعث شده بتواند مناسب انواع استفاده ها با هر مقدار بودجه ای بشوند.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

سرور های HPEتجهیزات شبکه | شیرازآنلاین6/27/2024سرور HPEشرکت Hewlett Packard Enterprise یکی از تولید کنندگان معروف سرور های قدرتمند و پیشرفته شبکه م... سرور HPEشرکت Hewlett Packard Enterprise یکی از تولید کنندگان معروف سرور های قدرتمند و پیشرفته شبکه می باشد. سرور های HPE توانسته اند نیازهای مختلف کاربران را در زمینه های مختلف برآورده کند. این سرور ها با دارا بودن ویژگی های متعدد امنیتی و مدیریتی گزینه ای مناسب برای کسب و کارهای کوچک تا بزرگ هستند. در ادامه به بررسی چند مدل محبوب از سرور های HPE می پردازیم:سرور HPE ProLiant DL380 Gen10این سرور از پردازنده های Intel Xeon Scalable پشتیبانی می کند که امکان پردازش چند هسته ای با عملکرد بالا را برای شما فراهم می کند.پشتیبانی از حافظه حداکثر 3 ترابایت DDR4 برای شما امکان کارهای سنگین با حافظه بالا را فراهم می کند. در کنار آن پشتیبانی از تکنولوژی RAID و NVMe کارایی و امنیت داده ها را افزایش می دهد.خرید سرور HP DL380 G10 سرور HPE ProLiant ML350 Gen10پشتیبانی از Intel Xeon Scalable با حافظه قابل ارتقا تا 768 گیگابیت در کنار پشتیبانی از درایو های SAS و SATA با امکانات RAID برای افزایش کارایی و امنیت داده ها.امکانات پیشرفته مدیریتی با HPE iLO در کنار طراحی مقاوم و بهینه برای محیط های مختلف و قابلیت نصب در رک استفاده از این سرور را برای کاربران راحت کرده.سرور HPE ML350 G10مناسب برای دفاتر و کسب و کارهایی اند که نیاز به سرور قدرتمند دارند. برای مثال اجرای بارهای سنگین مجازی سازی، پردازش داده های بزرگ و تحلیل داده ها.خرید سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 سرور HPE ProLiant DL360 Gen10پشتیبانی از حافظه حداکثر تا 1.5 ترابایت DDR4 با پشتیبانی از درایو های SAS,NVMe و SATA در کنار طراحی فشرده برای بهینه سازی فضای رک این سرور را مناسب مراکز داده و کسب و کارهای بزرگ می کند.سرور HPE ProLiant MicroServer Gen10پشتیبانی از پردازنده های AMD Opteron یا Intel Pentium با توان مصرفی بهینه. حافظه تا حداکثر 32 گیگابیت با پشتیبانی از درایو های SATA .از اتصالات دستگاه می توان به پورت های USB و اترنت اشاره کرد.این سرور قیمتی مقرون به صرفه دارد و طراحی بهینه و کوچک و کم صدای آن این سرور را مناسب کسب و کارهای کوچک با فضای محدود می کند.قیمت سرور های HPEقیمت سرورها بسته به مدل، مشخصات فنی و ... متفاوت می باشد. عواملی که در قیمت نهایی سرورهای فیزیکی تاثیر دارند شامل پردازنده سرور، حافظه، ذخیره سازی و امکانات مدیریتی بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به بخش خرید سرور بروید.در آخرسرور های HPE با ویژگی های قدرتمند مدیریتی و قابلیت های پیشرفته انتخابی مناسب به عنوان یک سرور فیزیکی در انواع شبکه های مختلف می باشد. مدل های متنوع این سرور باعث شده بتواند مناسب انواع استفاده ها با هر مقدار بودجه ای بشوند.5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید