هشدار در مورد موج سنگین کرونا

دوشنبه 17 آذر 1399 342 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

هشدار در مورد موج سنگین کرونا

سرانجام پس از یک ماه و نیم، آمار قربانیان کرونا در ایران به زیر ۳۰۰ نفر رسید. آخرین بار ۲۸ مهر ماه میزان جان‌باختگان ویروس کرونا زیر ۳۰۰ نفر ثبت شده بود و پس از آن به‌تدریج این رقم افزایش یافت تا آنجا که در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه به بالاترین میزان خود یعنی مرگ ۴۸۶ نفر در یک روز رسید. به‌دنبال این رکوردشکنی تلخ مرگ کرونایی در کشور، روند مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در کشور سیر نزولی پیدا کرد و درنهایت روز ۸ آذر به زیر ۴۰۰ نفر رسید.


در همین حال گزارش روز گذشته وزارت بهداشت نشان داد که روند مرگ‌های کرونایی در کشور ظاهرا با ادامه سیر نزولی خود روز گذشته پس از گذشت یک ماه و نیم به ۲۹۴ نفر در یک روز یعنی زیر ۳۰۰ نفر رسیده است.  همچنین بررسی آمار روند ابتلا روزانه به کووید-۱۹ در کشور نیز نشان می‌دهد که میزان مبتلایان به این بیماری روز گذشته پس از ۲۰ روز به زیر ۱۲ هزار نفر رسیده است. بر این اساس به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، روز گذشته ۱۱ هزار و ۵۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۳۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

کرونا در تهران همچنان قربانی می‌گیرد


در همین حال هر چند روند ابتلا و مرگ‌های کرونایی تا حدی کاهش پیدا کرده است، اما فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران نسبت به بازگشت سنگین‌تر کرونا در پایتخت هشدار داده است. علیرضا زالی روز گذشته با اشاره به وضعیت شکننده و نگران‌کننده تهران از نظر شیوع بیماری یادآور شد که نباید وضعیت فعلی را به‌عنوان شرایط مطلوب و ثبات‌یافته در تهران تلقی کرد و درخصوص پدیده رجعت یا بازگشت سنگین‌تر بیماری در اپیدمی‌ها هشدار داد.  زالی تاکید کرد: در این پدیده هنگام افول بیماری ممکن است شاهد بازگشت سنگین‌تر آن باشیم به همین دلیل باید مردم و مسوولان مراقب باشند؛ زیرا هنوز کرونا در تهران در حال قربانی گرفتن است، کالبد شهر به ویروسی آلوده است که در حال تسخیر سنگرهای جدید بیولوژیک است. بنابراین از دیدگاه کارشناسی از نقطه افول نسبی بیماری در تهران دور هستیم. وی روز شنبه نیز از بستری شدن ۵۰۰ بیمار کرونایی جدید در تهران خبر داده و نسبت به وضعیت ناپایدار تهران با توجه به برداشته شدن بخشی از محدودیت‌ها هشدار داد.


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
هشدار در مورد موج سنگین کروناشیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران12/7/2020سرانجام پس از یک ماه و نیم، آمار قربانیان کرونا در ایران به زیر ۳۰۰ نفر رسید. آخرین بار ۲۸ مهر ماه م... سرانجام پس از یک ماه و نیم، آمار قربانیان کرونا در ایران به زیر ۳۰۰ نفر رسید. آخرین بار ۲۸ مهر ماه میزان جان‌باختگان ویروس کرونا زیر ۳۰۰ نفر ثبت شده بود و پس از آن به‌تدریج این رقم افزایش یافت تا آنجا که در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه به بالاترین میزان خود یعنی مرگ ۴۸۶ نفر در یک روز رسید. به‌دنبال این رکوردشکنی تلخ مرگ کرونایی در کشور، روند مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در کشور سیر نزولی پیدا کرد و درنهایت روز ۸ آذر به زیر ۴۰۰ نفر رسید.در همین حال گزارش روز گذشته وزارت بهداشت نشان داد که روند مرگ‌های کرونایی در کشور ظاهرا با ادامه سیر نزولی خود روز گذشته پس از گذشت یک ماه و نیم به ۲۹۴ نفر در یک روز یعنی زیر ۳۰۰ نفر رسیده است.  همچنین بررسی آمار روند ابتلا روزانه به کووید-۱۹ در کشور نیز نشان می‌دهد که میزان مبتلایان به این بیماری روز گذشته پس از ۲۰ روز به زیر ۱۲ هزار نفر رسیده است. بر این اساس به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، روز گذشته ۱۱ هزار و ۵۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۳۳۳ نفر از آنها بستری شدند.کرونا در تهران همچنان قربانی می‌گیرددر همین حال هر چند روند ابتلا و مرگ‌های کرونایی تا حدی کاهش پیدا کرده است، اما فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران نسبت به بازگشت سنگین‌تر کرونا در پایتخت هشدار داده است. علیرضا زالی روز گذشته با اشاره به وضعیت شکننده و نگران‌کننده تهران از نظر شیوع بیماری یادآور شد که نباید وضعیت فعلی را به‌عنوان شرایط مطلوب و ثبات‌یافته در تهران تلقی کرد و درخصوص پدیده رجعت یا بازگشت سنگین‌تر بیماری در اپیدمی‌ها هشدار داد.  زالی تاکید کرد: در این پدیده هنگام افول بیماری ممکن است شاهد بازگشت سنگین‌تر آن باشیم به همین دلیل باید مردم و مسوولان مراقب باشند؛ زیرا هنوز کرونا در تهران در حال قربانی گرفتن است، کالبد شهر به ویروسی آلوده است که در حال تسخیر سنگرهای جدید بیولوژیک است. بنابراین از دیدگاه کارشناسی از نقطه افول نسبی بیماری در تهران دور هستیم. وی روز شنبه نیز از بستری شدن ۵۰۰ بیمار کرونایی جدید در تهران خبر داده و نسبت به وضعیت ناپایدار تهران با توجه به برداشته شدن بخشی از محدودیت‌ها هشدار داد.5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید