راهنمای خرید تجهیزات اینترنتی برا گیمرها

چهار شنبه 4 بهمن 1402 194 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

راهنمای خرید تجهیزات اینترنتی برا گیمرها

اگر گیمر هستید یا به بازی های آنلاین علاقه دارید یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما داریم پیشنهادی که باعث میشود از سرعت کم اینترنت نسبت به رقبای خود کلافه نشوید و حتی اگر به دیدن فیلم و سریال به صورت آنلاین علاقه دارید حتما به این پیشنهاد فکر کنید.

بازده قیمتی 6 میلیون تومان در بهمن ماه 1402
در این پکیج اقتصادی شما به کمک یک رادیو وایرلس مودم و کابل شبکه میتوانید یک اینترنت پایدار داشته باشید.




RBLHG-5nD با نام تجاری LHG 5 یک دستگاه رادیو وایرلس جمع و جور ، قدرتمند و سبک از محصولات کمپانی میکروتیک است. که برای کار در شبکه های محیط بیرونی تا مسافت 12km طراحی و تولید شده است.
این یعنی شما از هر نقط شهرمیتونید اینترنت پر سرعت دریافت کنید.
ازدیگر ویژگی این رادیو وایرلس که مناسب گیمرهاست میتوان  سرعت انتقال داده 300Mbit/s است یعنی 300مگابیت در ثانیه اشاره کرد که دارای یک پورت اترنت، پردازنده تک هسته با سرعت 600 مگاهرتز، کارت وایرلس داخلی با توان 25dBm و حافظه رم 64MB میباشد.


 یک مودم 8961

تی پی لینک  TD-W8961N یک مودم‌روتر +ADSL2 است که از 4 عدد پورت شبکه (RJ-45) برای اتصال به‌صورت باسیم، دو عدد آنتن برای اتصال بی‌سیم و یک عدد پورت RJ-11 برای اتصال خط تلفن بهره می‌برد. این محصول، ترکیبی از عملکردهای یک مودم +ADSl2 با سرعت بالا، یک روتر بی‌سیم و یک اکسس پوینت بی‌سیم است و از نسل سوم استانداردهای بی‌سیم یعنی سری N هم بهره می‌برد. به همین دلیل قادر است حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را که سرعت خوبی است.

خرید کابل شبکه به میزان لازم و خرید اینترنت از یک شرکت اینترنتی.

بازده قیمتی 9 میلیون 


RBLHG-5HPnD-XL با نام تجاری LHG XL HP5 یک دستگاه رادیو وایرلس قدرتمند و با عملکرد بالا (High Performance) از محصولات کمپانی میکروتیک سری LHG میباشد که برای برقراری ارتباط  تا فاصله  15km+ مناسب میباشد.این محصول برای ارتباط های وایرلس یک نقطه به چند نقطه طراحی و تولید شده است . همچنین  یاد آور میشود در صورتی که تمامی پارامتر های لازم برای یک ارتباط با کیفیت در شرایط بسیار نرمال وجود داشته باشد , برقراری ارتباط های نقطه به نقطه تا مسافت 40 کیلومتری را نیز برای این رادیو میتوان متصور بود.
این رادیو برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز و با سرعت انتقال  300 مگابیتس و آنتن قدرتمند 27 dBi یک تجربه لذت بخش از استفاده اینترنت به شما میدهد. 
شم میتونید این پکیج به همراه یک مودم و کابل شبکه با کیفیت عالی تهیه کنید.

بازده قیمتی 14 میلیون


رادیو وایرلس DynaDish یکی از قوی ترین رادیو وایرلس های میکروتیک می باشد. از این رادیو برای سیستم های نقطه به نقطه (Point To Point) در فاصله حدودا 30 کیلومتر با سرعت انتقال  300 مگابیت در ثانیه مورد استفاده قرار می گیرد.DynaDish 5 از یک CPU جدید 720 مگاهرتزی کوالکام برخوردار میباشد. این دستگاه از یک رادیو در فرکانس 5GHz  (4920-6100 MHz) و یک آنتن قدرتمند 25 dBi  با زاویه تابش 8 درجه به صورت مجتمع تولید شده که ازافت سیگنال جلوگیری میکند که باعث میشود تجربه استفاده از اینترنت بشدت پایدار را داشته باشید.


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
راهنمای خرید تجهیزات اینترنتی برا گیمرهاشیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران1/24/2024اگر گیمر هستید یا به بازی های آنلاین علاقه دارید یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما داریم پیشنهادی که با... اگر گیمر هستید یا به بازی های آنلاین علاقه دارید یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما داریم پیشنهادی که باعث میشود از سرعت کم اینترنت نسبت به رقبای خود کلافه نشوید و حتی اگر به دیدن فیلم و سریال به صورت آنلاین علاقه دارید حتما به این پیشنهاد فکر کنید.بازده قیمتی 6 میلیون تومان در بهمن ماه 1402در این پکیج اقتصادی شما به کمک یک رادیو وایرلس مودم و کابل شبکه میتوانید یک اینترنت پایدار داشته باشید.RBLHG-5nD با نام تجاری LHG 5 یک دستگاه رادیو وایرلس جمع و جور ، قدرتمند و سبک از محصولات کمپانی میکروتیک است. که برای کار در شبکه های محیط بیرونی تا مسافت 12km طراحی و تولید شده است.این یعنی شما از هر نقط شهرمیتونید اینترنت پر سرعت دریافت کنید.ازدیگر ویژگی این رادیو وایرلس که مناسب گیمرهاست میتوان  سرعت انتقال داده 300Mbit/s است یعنی 300مگابیت در ثانیه اشاره کرد که دارای یک پورت اترنت، پردازنده تک هسته با سرعت 600 مگاهرتز، کارت وایرلس داخلی با توان 25dBm و حافظه رم 64MB میباشد. یک مودم 8961 تی پی لینک  TD-W8961N یک مودم‌روتر +ADSL2 است که از 4 عدد پورت شبکه (RJ-45) برای اتصال به‌صورت باسیم، دو عدد آنتن برای اتصال بی‌سیم و یک عدد پورت RJ-11 برای اتصال خط تلفن بهره می‌برد. این محصول، ترکیبی از عملکردهای یک مودم +ADSl2 با سرعت بالا، یک روتر بی‌سیم و یک اکسس پوینت بی‌سیم است و از نسل سوم استانداردهای بی‌سیم یعنی سری N هم بهره می‌برد. به همین دلیل قادر است حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را که سرعت خوبی است.خرید کابل شبکه به میزان لازم و خرید اینترنت از یک شرکت اینترنتی.بازده قیمتی 9 میلیون RBLHG-5HPnD-XL با نام تجاری LHG XL HP5 یک دستگاه رادیو وایرلس قدرتمند و با عملکرد بالا (High Performance) از محصولات کمپانی میکروتیک سری LHG میباشد که برای برقراری ارتباط  تا فاصله  15km+ مناسب میباشد.این محصول برای ارتباط های وایرلس یک نقطه به چند نقطه طراحی و تولید شده است . همچنین  یاد آور میشود در صورتی که تمامی پارامتر های لازم برای یک ارتباط با کیفیت در شرایط بسیار نرمال وجود داشته باشد , برقراری ارتباط های نقطه به نقطه تا مسافت 40 کیلومتری را نیز برای این رادیو میتوان متصور بود.این رادیو برای کار در فرکانس 5 گیگاهرتز و با سرعت انتقال  300 مگابیتس و آنتن قدرتمند 27 dBi یک تجربه لذت بخش از استفاده اینترنت به شما میدهد. شم میتونید این پکیج به همراه یک مودم و کابل شبکه با کیفیت عالی تهیه کنید.بازده قیمتی 14 میلیونرادیو وایرلس DynaDish یکی از قوی ترین رادیو وایرلس های میکروتیک می باشد. از این رادیو برای سیستم های نقطه به نقطه (Point To Point) در فاصله حدودا 30 کیلومتر با سرعت انتقال  300 مگابیت در ثانیه مورد استفاده قرار می گیرد.DynaDish 5 از یک CPU جدید 720 مگاهرتزی کوالکام برخوردار میباشد. این دستگاه از یک رادیو در فرکانس 5GHz  (4920-6100 MHz) و یک آنتن قدرتمند 25 dBi  با زاویه تابش 8 درجه به صورت مجتمع تولید شده که ازافت سیگنال جلوگیری میکند که باعث میشود تجربه استفاده از اینترنت بشدت پایدار را داشته باشید.5.0
ارتباط با پشتیبانی شیرازآنلاین
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید